vraag en antwoord

Wanneer krijg ik mijn bestelde artikelen binnen?
Zodra de betaling gedaan is krijgen wij hiervan een melding, wij proberen nog dezelfde dag uw bestelling te verzenden. Lukt dit niet meer dezelfde dag, dan de werkdag erop. Bestellingen gedaan in het weekend zullen maandag op de post gaan. Mits deze dag een feestdag is, dan zal het dinsdag of de eerst werkdag na het weekend zijn. Voor verzending en bezorging zijn wij afhankelijk van Post NL en/of DHL. In de meeste gevallen zal de verzendtijd 1 tot 2 werkdag(en) duren. De besteldag telt niet als leverdag.

Mochten de artikelen niet op voorraad zijn dan moeten wij deze bestellen en zijn binnen 30 dagen weer op voorraad, mits de leverancier kan leveren. U krijgt hierover altijd een berichtje.


Mijn koordhouder klemt niet meer.
Excuus voor het ongemak.
Soms kan het gebeuren dat het koord niet meer klemt in de koord afstandhouder. Het koord is dan onder de klem gekomen in plaats van tussen de klemhouder. Hieronder ziet u hoe u dit kunt oplossen.

Mocht het niet lukken dan kunt u contact met ons opnemen.


Ik krijg mijn katheter niet zo makkelijk uit de houder.

De nieuwe houder klemt in het begin wat strakker, na meerdere keren gebruiken zal de houder iets minder strak worden. Maar wat moet u doen als het nu niet lukt om uw katheter uit de houder te krijgen.
* Trek NOOIT aan uw slang, uw katheter kan hierdoor stuk gaan. Mocht dit wel gebeuren neem dan direct contact op met uw PD verpleegkundige of ziekenhuis. Ook al zou dit in de nachtelijke uren gebeuren!!!!
Ik hoorde al suggesties om een theelepeltje eronder te steken, maar u kunt het eenvoudig oplossen door een stukje witte scheurtape (waarmee u uw slang extra fixeert uit de huidpoort) dubbel te vouwen en deze achterlangs de katheter in de houder mee te klikken. U kunt bij het eruit halen aan de dubbel gevouwen uiteinde van de tape trekken om uw katheter uit de houder te trekken. 


 

© 2021 - 2025 PD nierzorg | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel